Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Luokittelematon

Maailmanloppu huomenna

20.05.2011, gloria

Rakkaat ihmiset, saanko sanoa painavan sanani tästä maailmanloppu jutusta? Älkää ihmeessä uskoko sitä! Ja kuka sitä nyt uskoisikaan. Jotkut kristityt on nyt Jumalan siunauksen alaisena ottaneet etuoikeuden mennä levittelemään filosofisia päätelmiään muiden kuin kristittyjen tulevasta kuolemasta ja itsensä pelastumisesta huomenna. Maailmanlopun ennustamista ei ihan ensimmäistä eikä toista kertaa ennustella, oikeastaan, sitähän saa koko aika kuulla, kuinka maailmanloppu on tulossa ja jos et joka päivä lue sitä ruokarukoustasi, niin paha sinut perii ja kuolet. Lapsukaiset, kun kuolee, kaikki on ohi. Mikäpä siinä, jos minua ei ole luotu elämään, voin kuolla, vaikken sitä tahdokkaan. Kuolemalla en mitään voita, mutten myöskään häviä, joten ennustelkaa vain minun kuolemaani, aivan rauhassa, ei paljoa kiinnosta. Minähän en Jumalaan oikein usko, joten huomenna sitten saatte muut minulle alkaa hautakiveä askartelemaan. -.- Tässä ”te kuolette, kun Jeesus ei teitä pelasta” -jutussa on pienen pieni ristiriita. Kun kerta kristityille väitetään, että maailmanlopussa kristityt, jotka uskovat Jumalaan, pääsevät taivaaseen ja muut sitten kuolla kupsahtavat, kuinka he, hyvä sydämiset ja Jumalan armon antamat ihmiset voivat vain yhtäkkiä antaa muiden kuolla ja unohtaa koko muun maailman rikkaat uskonnot; islamin, buddhalaisuuden, hindulaisuuden, juutalaisuuden, sekä miljoonat muut uskonnot? Kuinka ihmiset, jotka uskovat Jumalaan, joka hyväksyy kaikki maan päälliset ihmiset, voivat olla niin itsekeskeisiä, että muistavat vain oman pelastuksensa? Tiedän, uskon asioista on turha riidellä, se on todistettu monissa uskonsodissa, mutta alkaa pikkasen mietityttää tämä ”kristittyjen touhu”. En yleistä, mutta tiedän joitakin kristittyjä, jotka tuntuvat tuntevan vihaa maailmaa kohtaa noin yleisesti. Siis tuntevatko kristityt vihaa? Vihaa muita ihmisiä kohtaan? En tiedä, mutta tuntuu vain siltä. Näissä maailmaloppu -jutuissa tämä viha tuntuu olevan päällimmäinen asia, ei niinkään se maailman tuhoutuminen. Aina ”te kuolevaiset, jotka ette usko Jumalaan, hävetkää ja kuolkaa!!!”. -.- Juuri tällaiset periaatteethan ovat hyväsydämisten ihmisten aatteita. Otetaan kaikki huomioon ja ajatellaan kaikkien yhteistä hyvää. Ei tunneta vihaa edes vihamiehiään kohtaan. Asiat voi aina selittää ”Jumalan tahdolla”. ”Jumala tahtoi, että kuolet, koska et usko Jumalaan.” Aivan. Ja Jumala kun suvaitsee aivan kaikki ihmiset. Eli siis käytännössä myös sellaiset ihmiset, jotka puhuvat omasta pelastuksesta, ja toisen kuolemasta. Kyllä. Juuri näin. Eli siis, huomenna, kaikki, jotka eivät usko Jumalaan, minä mukaan lukien, valmistautuvat kuolemaan. Juuri näin, onnea vain niille, jotka pääsevät pelastukseen, menen itse sitten sinne manalaan vaikka kärsimään ei paljoa haittaa. Sellaista se elämä ja kuolema on – ikinä ei ole paikkaa, jossa sinua täysin kunnioitettaisiin.

P.S Anteeksi tällainen teksti, mutta näin minä asian muotoilisin. ; ))


Kommentointi on suljettu.